فعال سازی گیرنده دیجیتال داخلی انواع تلویزیون
سیرتاپیازتلویزیون ها.فروش کنترل مادر تلویزیون

یک قانون بزرگ و اساسی در خرید هر کالایی وجود دارد: هیچ وقت به صحبت‌های فروشنده اعتماد نکنید! این بدین معنا نیست که تمام صحبت‌های فروشندگان اشتباه است و اطلاعات ارائه شده توسط آنها غیرکاربردی است، اما در حقیقت فروشندگان به دنبال فروش کالایی هستند که سود بیشتری برای آنها داشته باشد و منفعت شما در آخرین اولویت آنها است. در ادامه با 5 دروغ رایجی که فروشندگان تلویزیون برای ترقیب مشتری به خرید کالا به زبان می‌آورند، آشنا خواهید شد.

 

 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

سامسونگ اولین بار در CES سال گذشته به کیت مکمل تلویزیون هوشمند (Smart TV Evolution Kit) اشاره کرد و حالا پس از گذشت یک سال، این غول کره‌ای قصد دارد در CES امسال از نسخه تکامل یافته آن پرده برداری کند. این کیت به پشت تلویزیون‌های هوشمند 2012 و 2013 سامسونگ که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند متصل شده و قدرت سخت‌افزاری آنها را ارتقاء داده و امکانات نرم‌افزاری آنها را نیز بهبود می‌بخشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

نسبت کنتراست یا معادل فارسی آن نسبت تضاد یکی از مهم‌ترین مشخصه‌‌های تلویزیون‌ و نمایشگر است. وقتی دو تلویزیون را در کنار هم می‌گذاریم و کیفیتشان را مقایسه می‌کنیم، یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت همین نسبت کنتراست است. معمولاً نمی‌توان تلویزیون‌های دلخواه را کنار هم گذاشت و مقایسه کرد و به همین دلیل مقایسه‌ی اعداد نسبت کنتراست روش خوبی برای تشخیص تلویزیون بهتر است، البته اگر اعداد اعلام شده واقعی باشند! برای اینکه بهترین تلویزیون را با توجه به بودجه‌ی خود انتخاب کنید، بهتر است ابتدا مفهوم نسبت کنتراست را بدانید و درست در مورد آن قضاوت کنید. شاید به نظر مفهوم پیچیده‌ای باشد اما این‌طور نیست، ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به بررسی نسبت کنتراست و روش مقایسه‌ی تلویزیون‌ها با توجه به این مشخصه بپردازیم، البته در این بین با دروغ بزرگی که تولیدکنندگان تلویزیون تحویل‌تان می‌دهند نیز آشنا خواهید شد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

رزولوشن یا دقت یک ویدیو یا نمایشگر را با تعداد پیکسل‌های آن مشخص می‌کنند. تعداد فریم در ثانیه هم مسأله‌ی مهمی‌ است. هر چه تعداد پیکسل‌های عرض و ارتفاع ویدیو بیشتر باشد کیفیت بالاتری خواهیم داشت. در این میان دو عبارت آشنای 1080p و 1080i از جمله اصطلاحاتی هستند که به وفور به‌کار می‌روند و هنوز هم تفاوت بین آنها به درستی برای مردم مشخص نیست. هر دو مربوط به یک‌اندازه‌ی تصویر هستند اما تفاوت‌های مهمی‌ با یکدیگر دارند. در این مقاله تعریف دقیق این دو واژه را بررسی کرده و تفاوت‌ها و شباهت‌هایشان را مورد بحث قرار می‌دهیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

سونی اخیرا به طور رسمی‌ پرچم‌دار جدید خود در عرصه تلویزیون‌های هوشمند را با نام تجاری XBR ارائه کرده‌است. تلویزیونی 84 اینچی که قابلیت پخش تصاویر با کیفیت 4K LED را داراست و از طریق تبلت Xperia S و یک برنامه ریموت کنترل به آسانی قابل کنترل است. در ادامه باماهمراه باشید تا شما را از جزئیات بیشتر درباره‌ی محصول جدید سونی آگاه‌ سازیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

نمایش ۲ تصویر برروی یک نمایشگر فناوری تازه‌ای نیست، پیش‌تر شارپ و دیگر شرکت‌ها نیز از این فناوری در محصولات خود استفاده کرده‌اند حتی نمایشگر به کار رفته در برخی از اتومبیل‌های امروزی، تصاویر متفاوتی را برای راننده و دیگر سرنشینان نمایش می‌دهند. سونی نیز پیش‌تر در نمایشگاه E3، نمایشگر پلی‌استیشن خود را معرفی کرده بود که در آن هر کدام از دو بازیکن تصویر مخصوص به بازی خود را برروی تلویزیون مشاهده می‌کردند. حال سامسونگ فناوری جذاب مشابه را برروی تلویزیون ۵۵ اینچ OLED به نمایش گذاشته است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

Sharp Moth Eye

 

یکی از مهمترین عناصر تاثیر‌گذار بر کیفیت تصویر پخش شده توسط پنل صفحه نمایش، لایه روکش آن است. اگر انعکاس آن زیاد باشد، در شرایط مختلف پنل نمی‌تواند قابلیت خود را نشان دهد و حتی کنتراست پایین تری را در محیز کم نور نشان خواهد داد. در همین راستا شرکت‌هایی مانند آمازون (کیندل فایرهای جدید)، نوکیا (ClearBlack)، اپل و دیگر بزرگان همگی بر روی این قابلیت تمرکز خاص داشته‌اند. حال ابر تولید کننده ژاپنی نمایشگر، شارپ نیز که تلویزیون‌های باکیفیت و خوش‌قیمت را تولید‌ می‌کند، از تلویزیون‌های جدید مجهز به سیستم ضد انعکاس Moth Eye پرده‌برداری کرده است که شاید بهترین در نوع خود باشند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

در میان تلویزیون‌های بزرگ و رزولوشن‌های بی حد و‌اندازه، بالاخره آن چیزی که بسیاری از ما مشتاق دیدن آن بودیم رونمایی شد. آینده تلویزیون را بسیاری از کارشناسان در دستان OLED می‌دانند، چراکه در تمام جنبه‌ها نسبت به نسل قبلی در همان ابتدای کار برتری دارد. از مصرف برق گرفته تا کیفیت رنگ، از زمان پاسخ گویی گرفته تا ضخامت پنل، آری این تکنولوژی برگ برنده شرکت‌های سازنده تلویزیون در ۵ سال آینده است، و ال‌جی یکی از پیشگامان این صنعت خواهد بود...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

بسیاری از ما از وجود استاندارها و اسم‌های متفاوتی که سازندگان تلویزیون روی محصولات خود می‌گذارند سردرگم شده‌ایم. اما اینطور که به نظر می‌رسد، کم کم با حضور سونی و ال جی در اکوسیستم گوگل، بازار به سمت یکپارچگی پیش می‌رود. سامسونگ، تولیدکننده قدرتمند تلویزیون نیز به این جمع پیوسته واولین گوگل‌ تی‌وی خود را به نمایش گذاشته است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

چرا باید بابت تلویزیون هوشمند جدید هزینه کنید، وقتی که با یک دانگل ۵۰ دلاری می‌توانید، اندروید ۴.۱ را به تلویزیون فعلی خود اضافه کنید؟ شرکت FAVI یک دانگل با نام SmartStick را معرفی کرده که سرویس استریم ویدیو، پخش موزیک و فیلم، نصب نرم‌افزارهای اندرویدی را به تلویزیون HDTV فعلی شما اضافه می‌کند.

 

 برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 71
بازدید کل : 139797
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1