فعال سازی گیرنده دیجیتال داخلی انواع تلویزیون
سیرتاپیازتلویزیون ها.فروش کنترل مادر تلویزیون

سونی در نمایشگاه IFA 2012 برترین تلویزیون براویا خود را با نام HX950 به نمایش گذاشت. این تلویزیون از نوع Intelligent Peak LED است و به گفته سونی بهترین کنتراست بین تمام تلویزیون‌های این شرکت را داراست. Intelligent Peak به معنای «تمام LED» با امکان تاریکی موضوعی است که ترکیب این دو فناوری حداکثر کیفیت ممکن در تلویزیون‌های LED را ممکن می‌سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری Intelligent Peak و تلویزیون HX950 براویا سونی، خواندن مقاله را ادامه دهید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

فقط به این دلیل که سازندگان صفحه نمایش، لیستی از اعداد و ارقام و کلمات را به شما به عنوان مشخصات فنی ارایه می‌کنند، شما نباید آنها را بی‌چون و چرا بپذیرید. برخی از اصطلاحات تنها برای بازاریابی ایجاد شده‌اند و چیزی جز یک اسم تبلیغاتی نیستند. بعضی از آنها نیز باید به معنی واقعی‌شان توجه شود تا تصمیم بهتر اتخاذ گردد. با ما همراه باشید تا با این ۱۶ اصطلاح رایج آشنا شوید و با دیدن لیست مشخصات صفحات نمایش، تصمیم واقع بینانه‌تری بگیرید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

همان‌طور که قبلا نیز در شایعات اشاره شده بود سونی به دنبال ارایه یک تلویزیون با رزولوشن 4K است. این شرکت چند روز قبل تلویزیون عظیم 84 اینچی خود را با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل معرفی نمود. این اندازه به نظر نمی‌رسد که برای تولید انبوه در نظر گرفته شده باشد و احتمالا تنها تعداد محدودی از آن به فروش خواهد رسید.مشخصات این تلویزیون درادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

هر چه زمان می‌گذرد ویژگی‌های تلویزیون‌های هوشمند بیشتر و بیشتر می‌شوند. چندی پیش، سامسونگ خبر از آوردن بازی پرندگان خشمگین روی تلویزیون‌های هوشمند خود را داد و حالا این بازی روی برخی از تلویزیون‌های هوشمند این کمپانی به صورت رایگان ارائه شده است. این بازی بدون ریموت کنترل یا رابط لمسی و فقط با ژست‌های حرکتی انجام می‌شود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

تلویزیون های جدید سونی مدل های HX850، HX750، EX650 و EX550 از ماه مارچ وارد بازار جهانی شد. این تلویزیون ها مجهز به تراشه X-Reality برای بهبود کیفیت تصویر می باشند. تلویزیون های سری NX و LX از خطوط تولید سونی حذف شده اند و در لیست HDTV های سال 2012 اثری از این مدل ها مشاهده نخواهید کرد. در این مقاله به معرفی مشخصات کلیدی تلویزیون های 2012 سونی می پردازیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 24 دی 1391برچسب:معرفی تلویزیون های 2012 سونی,
ارسال توسط محسن زارعی

پاناسونیک تلویزیون های LED و پلاسمای 2012 خود را معرفی کرد. ظاهر تلویزیون های 2012 پاناسونیک نسبت به مدل های قبل ظریف تر شده و Border Less یا بدون لبه هستند؛ علاوه بر ظاهر، کیفیت تصویر این تلویزیون ها نیز بهبود یافته است. اکثر پلاسما های پاناسونیک 65 اینچ به بالا و اکثر LED های آن 55 اینچ به بالا هستند. جالب است بدانید پاناسونیک از هر دو تکنولوژی Active Shutter و Passive برای نمایش تصاویر سه بعدی در این تلویزیون ها بهره برده است و می توانید بنا بر سلیقه خود، یکی از مدل های Active 3D یا Passive 3D را خریداری کنید. در ادامه تصاویر، مشخصات و امکانات کلی مدل های VT50، GT50، ST50، WT50، DT50 و چند مدل جذاب دیگر را مشاهده می کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

جدیدترین تلویزیون سه بعدی ال جی مدل LW9800 نام دارد که مجهز به فناوری نانو است. چیدمان LED پس زمینه این تلویزیون از نوع Full LED بوده و قابلیت کنترل موضعی تاریکی را نیز دارد. در ادامه مشخصات کامل تر این تلویزیون و اثر فناوری نانو بر کیفیت تصویر را به طور کامل بررسی می کنیم.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

Toshiba Glass Free 3D

 

برای مشاهده تصاویر سه بعدی در تلویزیون های سه بعدی معمول بازار باید از عینک سه بعدی Active Shutter و یا Passive استفاده کنید. این تلویزیون های 3D مجهز به یکی از تکنولوژی های Active Shutter ویا Passive هستند. تلویزیون های سه بعدی بی نیاز از عینک نیز معمولا در سایز بزرگ تولید نمی شوند. ولی این بار توشیبا تلویزیون سه بعدی بی نیاز از عینک خود را در سایز 55 اینچ به بازار عرضه می کند. در ادامه مشخصات کامل LCD سه بعدی2D 4K توشیبا را مشاهده می کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

اگر تصور می کنید تمام تلویزیون های LED یکسان هستند و LED TVها نوع جدیدی از HDTVها هستند، در اشتباهید. تولید کننده های تلویزیون های LCD برای مقابله با کیفیت تلویزیون های پلاسما فناوری جدیدی را معرفی کردند که به LED TV معروف شد. LED TV ها به چهار دسته متفاوت تقسیم بندی می شوند اما همگی در بازار به LED TV معروف هستند در ادامه با انواع تلویزیون های LED و تفاوت های آنها آشنا خواهید شد



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی

تلویزیون سه بعدی چیست؟

تلویزیون سه بعدی (۳D TV) نوعی از نمایشگر است که به مصرف کنندگان امکان می دهد تا برنامه های تلویزیونی، فیلم، بازی و ویدیوهای دیگر را بصورت برجسته و سه بعدی مشاهده کنند. این تلویزیون ها با فریب دادن چشم و مغز انسان بعد سوم و عمق را به تصاویر اضافه می کند. ابعاد تصویر سه بعدی نمایش داده شده در تلویزیون محدود به ارتفاع و عرض تلویزیون در حالت دو بعدی (۲D) معمولی است.

چطور یک تصویر سه بعدی توسط یک صفحه نمایشگر مسطح ایجاد می شود؟

تلویزیون سه بعدی یا صفحه نمایش سه بعدی هر صحنه را در دو تصویر متفاوت یکی برای چشم راست و یکی برای چشم چپ نمایش می دهد. دو تصویر تمام صفحه می باشند و تقریبا شبیه به هم هستند و تنها کمی به راست یا چپ کج شده اند. از ترکیب این دو تصویر در ذهن، تصویر سه بعدی شکل می گیرد. وقتی این دو تصویر را بدون عینک مشاهده کنید دو تصویر ترکیب شده روی هم و بهم ریخته مشاهده خواهید کرد ولی وقتی از عینک مخصوص استفاده کنید این دو تصویر، یک تصویر سه بعدی را تشکیل می دهند.
این سیستم بر یک فرایند بصری به نام Steropsis تکیه دارد. چشم های انسان بالغ حدود ۲٫۵ اینچ با یکدیگر فاصله دارند و این موضوع باعث می شود هر چشم با زاویه متفاوتی تصاویر را مشاهده کند. دو تصویر نمایش داده شده در تلویزیون های سه بعدی نیز موضوعات را با کمی اختلاف زاویه در هر تصویر نمایش می دهند و ترکیب این دو تصویر با عینک در ذهن انسان بصورت عمق دار و سه بعدی ایجاد می شوند.
بقیه ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محسن زارعی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 139766
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1